wtorek, 21 lutego 2012

Rozdział 2

Minął tydzień od moich urodzin. Powoli zapomniałam o wydarzeniu , które miało miejsce na koncercie,
Po głębszych przemyśleniach stwierdziłam ,że nie warto się przejmować ,bo i tak nigdy więcej nie spotkam tego dupka..
Teraz miałam ważniejsze sprawy na głowie. Czekało na mnie zadanie z matmy , w które tępo wpatrywałam się od początku lekcji. 
-Kochani ! Przerwijcie na chwilę swoją pracę ! - usłyszałam głos nauczyciela. HAHAHA JAKI KAWALARZ NAWET NIE ZACZĘŁAM ! - chciałbym przedstawić wam nowego ucznia ,ale proszę zachowajcie spokój!
Wszyscy jednocześnie odwrócili się w kierunku drzwi. Kiedy zobaczyłam kto w nich stoi to myślałam , że walnę !  
- Cześć wszystkim! Nazywam się Harry Styles ! 
- O kurwa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Krzyknęłam na całą klasę .
Zielonooki spojrzał w moją stronę i również doznał szoku. 
-Amy ! zapraszam do dyrektora - usłyszałam rozkaz wkurzonego nauczyciela.
Rzuciłam mu wrogie spojrzenie , po czym wzięłam swoje rzeczy i wyszłam z klasy .
Brawo Amy , piękne rozpoczęcie roku ....
***
Wyszłam z gabinetu i odetchnęłam z ulgą . Nie jest tak źle . Muszę tylko zostać dłużej po lekcjach.
Skierowałam się w stronę swojej szafki i zaczęłam wyciągać książki na następną lekcję. 
Nagle poczułam czyjś dotyk na swoich plecach . Odwróciłam się i ujrzałam wpatrzonego we mnie Harrego.
W tym momencie przypomniał mi się incydent z lekcji . Poczułam ,że się rumienię i ze wstydu spuściłam wzrok na ziemię. Z trudem spojrzałam na bruneta ,który wpatrywał się we mnie z kpiącym uśmieszkiem.
- Co cię tak śmieszy?- rzuciłam opryskliwie.
-Nieee nic ..po prostu przypomniało mi się nasze ostatnie spotkanie.
- Aha czyli przyszedłeś uświadomić mi tylko to ,że mnie pamiętasz ?
- Wiesz takiej osoby się nie zapomina - powiedział i spojrzał mi głęboko w oczy .
- Dobra nieważne ! Coś jeszcze? Bo śpieszę się na lekcje .
- Właściwie to tylko ty wydajesz się tutaj normalna - mówiąc to spojrzał na śliniące się dziewczyny stojące niedaleko nas .
- ahaa ??
- No i chciałem Cię prosić abyś mnie oprowadziła po tym budynku. 
- Przykro mi ,ale jak już Ci mówiłam , śpieszę się na lekcje - powiedziałam lekko zdenerwowana nachalnością chłopaka - ..ale myślę ,że tamte dziewczyny z przyjemnością pokażą Ci każdy zakamarek naszej szkoły - puściłam do niego oko i spojrzałam na rozchichotane fanki . 
Po tych słowach odwróciłam się napięcie i odeszłam ... 
_________________________________________________________
Mamy nadzieję ,że rozdział wam się podoba . My uważamy ,że jest trochę lipny ,ale kolejne będą fajniejesze :D
Jeśli chcecie byc informowani o kolejnych rozdziałach to piszcie do nas na tt :D
@juliaaswag
@maartuchaaa
KOMENTUJCE I DODAWAJCIE SIĘ DO OBSERWUJĄCYCH XD

8 komentarzy:

  1. ''HAHAHA JAKI KAWALARZ NAWET NIE ZACZĘŁAM''
    ahahhahahaahah kocham was! <3 next please!!!




    *M

    OdpowiedzUsuń
  2. HAHAHHAHAHHA JAKI KAWALARZ ! ♥ aaaaaaaa ♥ JEST BOSKIE *___* OLIINEK

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już wspomniałam: świetne :D Oby tak dalej :))
    Urodzinowa xD haha ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. zapowiada się ciekawie :D czekam na ciąg dalszy ;) x

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne!Na prawdę mi się podoba! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ;D najlepsze : oprowadzisz mnie - yyy nie hahahahh M&J , kiedy kolejny rozdział nie mogę się doczekać , chociaż czytam od 15 minut haha
    Fani 1D <3 łączmy sie !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebisty blog ;***
    Już się nie mogę doczekać następnego rozdziału. <333
    Kocham tego bloga. :D:D

    OdpowiedzUsuń