poniedziałek, 5 marca 2012

Rozdział 3

Siedziałam przy stoliku w stołówce, znudzona zjadając kanapkę z dżemem, kiedy nagle coś przede mną wyrosło. Spojrzałam w górę i ujrzałam wkurzonego Stylesa, wpatrującego się we mnie ze zdenerwowaniem.
- Coś nie tak? - Spytałam i posłałam mu najładniejszy uśmiech, na który mogłam się zdobyć.
- Dlaczego zostawiłaś mnie z tą dziczą?! - Wykrzyknął postawiając tacę z jedzeniem na moim stoliku.
- Jasne, siadaj - Odrzekłam z sarkazmem, odsuwając mu nogą krzesło.
Jego twarz nagle złagodniała. Rzucił mi olśniewający uśmiech i z dumą rozsiadł się na wybranym miejscu. Zapanowało niezręczne milczenie.
- No więc co powiesz? - Spytałam miłym tonem.
- Nie jesteś już na mnie zła? - Stwierdził.
- Tego nie powiedziałam - Mruknęłam.
- Zawsze jesteś taka pamiętliwa co nie? - Burknął wyraźnie naburmuszony.
- Oj tam, oj tam..
- ZABIŁAŚ JEDNOROŻCA! - Wykrzyknął przerażony.
Wybuchnęłam niekontrolowanym śmiechem. Cała stołówka skierowała na mnie swoje spojrzenia. Harry widząc mój nieogar, dołączył do mnie śmiejąc się jak idiota.
Po pietnastu minutach nieokrzesanego śmiechu uspokoiłam się i wróciłam do jedzenia swojego posiłku.
- Mam pytanie.. Jesteś taką fajną dziewczyną. Dlaczego siedzisz sama?
- Jestem w podobnej sytuacji co Ty. Niedawno przeprowadziłam się do Londynu i dopiero znalazłam sobie jedną przyjaciółkę.
Brunet rozglądnął się po sali z pytającą miną, a ja pośpiesznie wyjaśniłam:
- Aktualnie jest chora, więc raczej jej tu nie znajdziesz. A ty?
- Co ja? - Odparł zdezorientowany.
- No opowiedz mi o sobie.
Styles odłożył swoją kanapkę, usiadł prosto na krześle i zmierzył mnie "inteligentnym" wzrokiem.
- Więc co chcesz wiedzieć?
Zamyśliłam się.
- Jak znalazłeś się w One Direction? - Było widać, że tym pytaniem zbiłam go z tropu.
- Naprawdę nie wiesz?
- Nie wszyscy są waszymi.. Jak wy to mówicie? Directionerami.
- Jesteś pierwszą dziewczyną, która nie prosi mnie o autograf, nie piszczy na mój widok..
- BITCH PLEASE! Nie wszyscy muszą..
Harry wybuchnął śmiechem i kontynuował:
- No więc.. 2 lata temu postanowiłem wystąpić w X Factorze. Podczas przesłuchania włączona mnie w jeden zespół z Niallem, Louisem, Zaynem i Liamem. Bardzo dobrze nam się razem śpiewał, ale niestety odpadliśmy w półfinale. Staliśmy się dla siebie rodziną. Wiesz, zawsze chciałem mieć brata, a teraz mam ich czterech - Brunet uśmiechnął się i odgarnął z twarzy loki - Myślałem, że to wszystko stracę, ale dzień później podpisaliśmy kontrakt płytowy z wytwórnią Simona. Wtedy oficjalnie staliśmy się One Direction.
- No to fajnie, ale jak to się stało, że się tu znalazłeś?
- Nasz menager doczepił się tego, że nie ukończyłem jeszcze liceum. A, że mamy przerwy między koncertami wysłał mnie na przymusową naukę. I tak wylądowałem tutaj..
Pokiwałam ze zrozumieminiem głową i dodałam:
- I co? Żałujesz?
Rzucił mi olśniewający uśmiech, a po chwili zrobił poważną minę i odpowiedział:
- Tak.
Ogarnęło mnie dziwne uczucie. Brunet widząc moje zakłopotanie roześmiał się i odparł:
- Zartowałem. Cieszę się, że mogę wrócić do mojego dawnego, normalnego życia.
Wymusiłam na twarz uśmiech. Harry chciał zmienić temat, ale niespodziewanie zadzwonił dzwonek. Leniwie wstałam z krzesła i ruszyłam ku drzwiom. Styles poszedł w moje ślady.
Kiedy znaleźliśmy się w klasie, chłopak nie krępując się w ogóle, od razu się do mnie przysiadł. Spojrzałam na niego z zaskoczeniem, a on krzyknął:
- Przyjaciele! - I zdusił mnie w mocym uścisku.
Zarumieniłam się lekko, ale w porę opanowałam. Po kilku akcjach zdążyłam się już przyzwyczaić do nieogaru Stylesa.
***
- To tu - Mruknęłam i wskazałam na duży dom, przed którym staliśmy.
- Będę wiedział gdzie przyjść jutro rano.
Spoglądnęłam na niego z zaskoczeniem, ale po chwili na mojej twarzy zawitał uśmiech.
- Do jutra - Powiedziałam i zrobiłam krok w tył.
Styles nieśmiało na mnie popatrzył po czym podszedł i mnie przytulił. Nie protestowałam..
Początek pięknęj przyjaźni. Ale czy chciałam, żeby to była tylko i wyłącznie przyjaźń?

____________________
Kolejną notkę dodamy pod warunkiem, że pod tą pojawi się conajmniej 15 komentarzy.
Jest nas ponad 1300, a mamy tak mało komentarzy.
Chcemy wiedzieć co sądzicie o naszym stylu pisania, o fabule..
Z GÓRY DZIĘKUJĘMY :*
Jeśli ktoś chce być informowany o NN to pisać do nas na tt:
@Juliaaswag
@Maartuchaaa

Do następnęj notki! :)
See Ya!

14 komentarzy:

  1. AJAJAJ ♥ A NIE CHCIAŁYŚCIE MI POKAZAĆ ! JEST CUUUUUUUUUUUUUDNE <3 -Oliin. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdziaał♥
    CZekam na nn ! ;]
    ~wikolaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opowiadanie jest świetne ;* naprawdę super piszecie, chciałoby się czytać cały czas, ale wiem jak to jest, nie ma się za dużo czasu na to, bo dochodzi do tego jeszcze nauka i inne. niedawno sama próbowałam pisać, ale nie wychodzi mi tak dobrze jak wam, życzę powodzenia :)
      czekam na nn ! <3

      Usuń
  3. czekam na kolejny ;)
    Lubię ten blog

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ale mam wyczucie! O.o Wpadam sprawdzić, czy coś się tu działo, a tu... Tadam! Nowy rozdział! *_* =D Haha xD
    Więc jak już obiecałam na twitterze, zostawiam po sobie ślad =D haha xD
    Wasz styl pisania podoba mi się baardzo :D Taki zwykły, zrozumiały, że tak powiem: wręcz doskonały dla nastolatek xD
    Fabuła jest ciekawa, a fakt, ze z biegiem czasu się rozwinie jet cudowny *_*
    Podoba mi się, że spojrzałyście na wasze opowiadanie z innej perspektywy i zaczynacie od tego, że bohaterka nic nie wie o Harrym ;)) Jest to fajny pomysł, bo będzie miała możliwość poznania jego prawdziwego oblicza, a nie tego, które wmawiają sobie inni :))
    Mi osobiście się podoba i czekam na następny :D <333
    O.o ale to długie wyszło xD hahaha xD
    Urodzinowa =D

    OdpowiedzUsuń
  5. ajjj rozkręca się! zajebiste *-* czekam na ciąg dalszy :) xx

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na kolejną notke jutro !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny naprawdę !! czekamy na następny !!

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham ten blog !! czekam na następny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogę doczekać się kolejnego ^^ straasznie mi się podoba ;***

    OdpowiedzUsuń
  10. super rozdzial czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne ;)
    czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń