środa, 28 marca 2012

Rozdział 5

- Mój pokój - gustowny, z niezwykłym widokiem na park, przyćmiewa swym urokiem inne sypialnie tego domu - Powiedział Zayn, tonem niczym prezenter telewizyjny, okręcając się dookoła.
Ładne, jasne wnętrze ; duże łóżko, oraz ogromny telewizor przykuwały uwagę.
- Po co Ci takie duże łóżko? - Spytałam ciekawa odpowiedzi.
- No wiesz.. Harry ma szczególne wymagania, a poza tym musimy się jakoś mieścić nie? - Puścił do mnie oko.
- Czytałam coś o tym, że razem śpicie - Odparłam sprawiając wrażenie poinformowanej.
- Co? Znowu Gwiazdunie? - Mulat zrobił zdziwioną minę, czym wywołał mój uśmiech.
- Zgadłeś! - Powiedziałam i szczeliłam do niego z palców.
Wolno obeszłam cały pokój dookoła, uważnie przyglądając się każdemu przedmiotowi. Zatrzymałam się przed gigantycznym lustrem i podnosząc jedną brew rzuciłam:
- Próżny?
- Ja? Nigdy - Odparł i przybrał na twarz śliczny uśmiech, od którego robiło mi się słabo. W porę się opamiętałam i wróciłam na ziemię. Mulat ze znudzeniem przerzucał kanał za kanałem, szukając w telewizji jakiegoś ciekawego filmu. W końcu zatrzymał się na jednym i zwrócił do mnie:
- Tania komedia romantyczna?
Wzruszyłam ramionami i odpowiedziałam:
- Czemu nie.
Malik wygodnie rozłożył się na łóżku, a ja bez zastanowienia do niego dołączyłam. Chłopak objął mnie ramieniem i przysunął do siebie, a ja poczułam przyjemny dreszcz na ciele.
- Jesteś głodna?
Pokręciłam przecząco głową, chociaż tak naprawdę burczało mi w brzuchu od dawna. Po prostu nie chciałam sprawiać kłopotu. Zayn jednak domyślił się, że nie mówię prawdy i zwlekł się z łóżka na odchodnym tłumacząc:
- Skoczę po coś.
Westchnęłam. Był bardzo opiekuńczy, co wcale mi nie przeszkadzało. Po chwili wrócił z miską pełną popcornu, głośno trzaskając drzwiami.
- Harry ma jakieś sapy - Wyjaśnił Mulat wywracając oczami. Wrócił na swoje miejsce i z powrotem objął mnie ramieniem. Czułam się przy nim swobodnie i bezpiecznie. Tak, jakbyśmy znali się od lat.
Nagle Malik wpadł na genialny pomysł i przybliżył ziarenko popcornu do mojej buzi.
- Zamierzasz mnie karmić? - Spytałam podnosząc pytająco jedną brew.
- Tak lepiej smakuje - Odpowiedział chłopak i wyszczerzył zęby.
Po pierwszej porcji wybuchnęłam śmiechem, bo chłopak za którymś razem nie trafił kukurydzą tam gdzie powinien. Chwilę później dołączył do mnie, a dom zaniósł się niekontrolowanym śmiechem. Nagle drzwi do sypialni otworzyły się z głuchym łoskotem. Stał w nich zdenerwowany Styles:
- Może trochę ciszej?! - Krzyknął wyraźnie zaniepokojony faktem, że siedzę tak blisko Zayna.
- Nie pasuję ci coś? - Malik nie pozostawał mu dłużny.
Loczek wzruszył ramionami i rzucił kolejne pytanie, tym razem siląc się na łagodniejszy ton:
- Co robicie?
Mulat westchnął i ze zmęczeniem odpowiedział:
- Jak widzisz, oglądamy niezwykle interesującą komedię romantyczną.
Sarkazm w jego głosie zdominował cały, przymilny ton.
- A gdzie masz Alex? - Postanowiłam się odezwać.
- Musiała już iść - Odpowiedział beznamiętnie Hazza.
Zapanowała niezręczna cisza. My wpatrywaliśmy się w ekran. On wpatrywał się w nas..
- Coś jeszcze? - Zayn nie dawał za wygraną.
Harry rzucił nam ostatnie spojrzenie i wyszedł z pokoju. Od razu ogarnęły mnie wyrzuty sumienia. Z jednej strony było mi szkoda Loczka za to jak go potraktowaliśmy, z drugiej ciągle byłam o niego zazdrosna. Malik wychwycił mój zły nastrój i bez odródek rzucił:
- Lubisz go, prawda?
Pokiwałam głową. Nie było sensu kłamać.
- Więc pocieszę cię, bo nasze małe Hazziątko jest o ciebie zazdrosne. I to cholernie mocno..
Moje serce mocniej zabiło. "Oddychaj" pomyślałam, rozpływając się w środku.
- Hm.. Lubisz robić mu na złość nie?
- Powiedzmy - Odparł brunet.
Po godzinnym senasie zeszliśmy na dół. Ujrzałam Harry'ego i spytałam się go:
- Gdzie wszyscy?
Loczek wzruszył ramionami. Nagle spoglądnął na mnie smutno i rzucił:
- Idziesz już?
Pokiwałam potakująco głową.
- Dziękuję za miły wieczór Zayn  - Pokiwałam do Mulata i zniknęłam za drzwiami.
___________
Zdecydowałyśmy, że notki będziemy dodawać w środy i piątki :)
Dziękujęmy za ostatnie komentarze!
Jesteście wielkie!
Nasze twittery:
@Maartuchaaa
@Juliaaswag
See ya!

7 komentarzy:

  1. HAHAHAHAHAH GWIAZDUNIE! Harry zazdrośnik....czuję,że będą razem<3



    @sexiLarry

    OdpowiedzUsuń
  2. o wy środa ,piątek będziecie pisać notki na religii ! nie ładnie ! :D Oliin ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ten wasz blog :)
    uwielbiam 1D i Ed'a
    może można by wrócić trochę do Ed'a albo żeby coś się zadziało między bohaterką a Harrym?
    nasze małe Hazziątko-słodko ;*

    pozytywniezakrecona952
    jedna z was mnie chyba kojarzy z fbl:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rozdziały;D mam nadzieję, że Harry i głowna bohaterka będą razem:)
    mloda92

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, ze Zayne będzie wybrankiem naszej głównej bohaterki. _Edyta

    OdpowiedzUsuń
  6. awwwww me gusta ford mangusta xD.
    czekam na kolejny i zgadzam się z Edytą że fajnie by było gdyby Zayn był z główna bohaterką : D
    Ali

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny ;***
    Już się nie mogę doczekać następnego. :D:D:D
    I dobrze, że mu zrobiła na złość :D <3

    OdpowiedzUsuń