piątek, 30 marca 2012

Rozdział 6

***
Szybkim krokiem weszłam na szkolny korytarz . Kiedy doszłam do swojej szafki ,ujrzałam przed nią czekającą na mnie Alex. Wywróciłam oczami. Ani trochę nie miałam ochoty na nową kłótnię.
-Cześć- Rzuciła wesoło przyjaciółka.
-Cześć-Odburknęłam i spuściłam wzrok.
Szatynka zrobiła zdziwioną minę i powiedziała :
-O co Ci znowu chodzi ? Odkąd wróciłam cały czas masz jakieś problemy!
Milczałam.. Wcale nie chciałam z nią rozmawiać.
-Chodzi o Harry'ego ?
Trafiła w mój czuły punkt. Zmieszałam się i po chwili zastanowienia wyjąkałam :
- Eee..Bo odkąd pojawił się Styles , nie masz dla mnie w ogóle czasu a obaj ledwo mnie zauważacie..
Przyjaciółka chyba nie spodziewała się takiego obrotu sprawy.
-Naprawdę?- Spojrzała na mnie ze współczuciem -Nawet o tym nie pomyślałam , ale wiesz.. to dlatego ,że chyba coś do niego czuję ..-Powiedziała zawstydzona.
Zamarłam. Czyli nie tylko ja miałam co do niego wielkie plany. Pokiwałam potakująco głową.
-Rozumiem
W tej chwili nie wiadomo  skąd pojawił się Loczek. Rzucił mi zdenerwowane spojrzenie i wybuchnął :
-Czekałem 20 minut pod twoim domem , a ty nawet nie raczyłaś mnie poinformować ,że już wyszłaś!
-Zapomniałam - wydukałam
-W końcu zadzwoniłem dzwonkiem i okazało się ,że Cię nie ma - kontynuował .
-Jakie to wspaniałomyślne -Rzuciłam z sarkazmem.
-Martwiłem się !- Dopowiedział.
Rzuciłam mu czarujący uśmiech. Nagle cała moja złość minęła.
Lexi wpatrywała się w nas z zazdrością. Postanowiłam załagodzić sytuację.
-Chciałam was przeprosić za swoje ostatnie zachowanie.
Zadzwonił dzwonek. Powolnym krokiem udaliśmy się do klasy.
-Ja już dawno o tym zapomniałam - Mruknęła Alex i puściła do mnie porozumiewawczo oko.
***
Reszta dnia upłynęła w miłej atmosferze. Ja starałam się być milsza dla Harry'ego i Lexi , a oni zachowywali się normalniej niż zwykle .
-Wpadniecie dzisiaj do nas? - Zaproponował brunet.
Powoli dochodziliśmy do mojego domu.
-Oczywiście - Powiedziałam zatrzymując się na chodniku -W takim razie do zobaczenia !
Skierowałam w stronę podjazdu , a pozostała dwójka ruszyła przed siebie .
***
Usłyszałam dźwięk telefonu. Odebrałam widząc na wyświetlaczu numer przyjaciółki.
-Ja chyba jednak dzisiaj nie przyjdę - Jej głos był zachrypnięty , tak jakby przed chwilą płakała .
-Co się stało?- spytałam zaniepokojona.
-Nie.. nic- Rzuciła, ale jej ton znowu zaczął drżeć.
Nagle wybuchnęła głośnym płaczem. Milczałam. Nie wiedziałam nawet o co chodzi .
-Spytałam się go o chodzenie - wyjąkała ,gdy już się trochę uspokoiła.
-I ? - Sądząc z jej zachowania miałam już gotowa odpowiedź , lecz musiałam się upewnić.
-Powiedział ,że nie chce psuć naszej przyjaźni.
Brunetka była w totalnej rozsypce. Pocieszałam ją dobre pół godziny  , ale na niewiele się to zdało
Widać było , że cierpiała. I to bardzo..
-Chyba się położę - Mruknęła po długich zwierzeniach.
-Trzymaj się i jeśli czegoś potrzebujesz to dzwoń - Powiedziałam .
Martwiłam się o nią. W końcu była moją  przyjaciółką . Rozłączyłam się i westchnęłam . Musiałam porozmawiać ze Stylesem. I to natychmiast ..


__________________________________________
Tak jak obiecałyśmy , dziś rozdział 6 :)
Postanowiłyśmy wziąć się w garść i dodawać rozdziały w KAŻDĄ środę i piątek :)
Dziękujemy tez za liczne komentarze : ) Naprawdę nie wiecie ile to dla nas znaczy. Mamy nadzieję ,że będzie ich więcej ,bo chcemy poznać waszą opinię . Jeśli macie jakieś pomyśły to tez możecie nam je wysyłać :D
Nasze twittery to :
@Juliaaswag
@Maartuchaaa
Jeśli chcecie być informowani o kolejnych rozdziałach to piszcie :):*** PAAAA KOCHANI :**

7 komentarzy:

  1. Cudowny ;*** Po prostu lepszego obrotu sprawy nie można było wymyślić. <333 Gratuluję wspaniałych pomysłów. ;* :D
    Już czekam na następny. ^^ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ,ale dlaczego takie krótkie ? xx
    @swaag_malik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ;D Biedna Lexi, odmówił jej :( Jestem ciekawa, co wydarzy się dalej ;D
    Czekam na kolejny ;)

    [heart-beats-harder.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, ale szkoda że takie krótkie... Piszcie dłuższe rozdziały, to jest na prawdę niesamowite : D Jakbyście mogły, to informujcie mnie na tt o nowych rozdziałach : ) ~ @1DToPolandNow

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię to! cudnie, tylko szkoda Lexi. Zobaczymy jak wszystko się potoczy, weny dziewczyny! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. A mogłybyście pisać dłuższe rozdziały?;D

    OdpowiedzUsuń